Ажлын 3-5 хоногт
1. Өргөдөл хүсэлтийг бичиг хэргийн ажилтан бүртгэнэ
2. Төвийн дарга цохолт хийх
3. Мэдээллийн ажилтан төлбөрийн тооцоо гаргах.
4. Өргөдөл хүсэлтийн дагуу мэдээг гаргах
Мэдээ авах сумын нэр, он, сар, өдөр, ямар мэдээ авах тухайгаа тодорхой тусгах.
/Төлбөрийн баримтын 1 хувийг ажилтанд өгснөөр мэдээллийг гаргах ажил баталгаажна/
Мэдээг бичиглэл, хүснэгт хэлбэрээр гаргана
Архив, мэдээллийн дэд сангийн ерөнхий технологич А.Амарсайхан
7058-3178
9111-1453